MASZ PYTANIE?  POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY WYBORZE TKANINY?

ZAPEWNIAMY TELEFONICZNĄ POMOC NASZYCH SPECJALISTÓW

 infolinia +48 505 296 722 

FAQ

1. Czy mogę zamówić produkt o innych wymiarach niż dostępne  nplisa-koncept.pl ?

Jest możliwość wykonania produktów o wymiarach innych, niż te dostępne w konfiguratorze jednak nie będą one objęte gwarancją. Zamówienia na produkty niestandardowe można składać pod adresem info@plisa-koncept.pl.


 2. Jak czyścić plisy?

Większość tkanin można czyścić wilgotną szmatką, bez użycia detergentów.


 3. Czy mogę zwrócić zamówioną plisę?

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, produkty o "właściwościach określonych przez konsumentów w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związane z jego osobą" nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.


 4. Jak zgłosić reklamację produktu?

Jeśli chcesz zgłosić usterkę zakupionego produktu, wyślij wiadomość na adres:info@plisa-koncept.pl opisując zaistniałe uszkodzenie. W miarę możliwości prosimy również o dołączenie zdjęć.


 5. Popełniłem błąd podczas składania zamówienia. Czy mogę skorygować zamówienie?

Zamówienie możesz skorygować do 24 godzin od opłacenia zamówienia.. Prosimy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu uzgodnienia szczegółów korekty info@plisa-koncept.pl


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl