MASZ PYTANIE?  POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY WYBORZE TKANINY?

ZAPEWNIAMY TELEFONICZNĄ POMOC NASZYCH SPECJALISTÓW

 infolinia +48 505 296 722 

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Staramy się, aby nasze plisy spełniały najwyższe normy jakości i były produktem niezawodnym.

Jeśli jednak otrzymany towar posiada usterkę lub wadę, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.00 pod nr tel. +48 505 296 722

Twój produkt nie działa prawidłowo, posiada wadę i  chcesz go zareklamować.

  1. Zrób zdjęcie usterki, opisz i wyślij na info@plisa-koncept.pl
  2. Nasz pracownik zapozna się z Twoim zgłoszeniem. Jeśli Twój produkt jest wadliwy lub uszkodzony z naszej winy, prześlemy Ci gotowy protokół reklamacyjny oraz etykietę dla kuriera.
  3. Zapakuj uszkodzony produkt i dołącz do niego otrzymany protokół reklamacyjny. Wydrukuj etykietę i dołącz ją do paczki. Kurier odbierze od Ciebie przesyłkę. Nie martw się o koszt przesyłki, my go pokryjemy.
  4. Dział Reklamacji w ciągu 14 dni roboczych rozpatrzy Twoje zgłoszenie
  5. O decyzji  poinformujemy Cię drogą mailową.
  6. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, prześlemy do Ciebie naprawiony lub nowy produkt.
  7. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, zaproponujemy Ci odpłatną naprawę produktu.

 


 

 ZWROT

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, produkty o "właściwościach określonych przez konsumentów w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związane z jego osobą" nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl